1. Czym jest „System Talon”?
- Zalogować się – jeśli posiadasz konto w „Systemie Serwisowym” termet, korzystaj z „Systemu Talon” używając tego samego loginu i hasła. Po zalogowaniu uzupełnij dane w profilu.
- Zarejestrować się – jeśli nie posiadasz konta w „Systemie Serwisowym” termet – utwórz konto w „Systemie Talon”. Po pozytywnej weryfikacji zostaną nadane uprawnienia do korzystania z systemu rozliczeń talonów.
2. Nowy Talon Premiowy z kodem QR
a) Jak wygląda i gdzie go znajdę?
b) Jak rozliczać nowe talony z kodem QR?
Nowe talony premiowe można rozliczać wyłącznie w „Systemie Talon” poprzez zeskanowanie kodu QR lub ręczne wpisanie danych dotyczących urządzenia do systemu (numer talonu, numer fabryczny urządzenia) oraz uzupełnienie w systemie daty i miejsca montażu urządzenia. Oznacza to, że nowych talonów z kodem QR nie trzeba już odsyłać pocztą tradycyjną do siedziby firmy termet.
PAMIĘTAJ! Na zeskanowane talony trzeba wydać dyspozycję rozliczenia.
Po zeskanowaniu kodu QR, talon trafia do "koszyka". Aby talon został rozliczony należy wybrać formę jego wymiany na:
- GOTÓWKĘ - po wydaniu dyspozycji wymiany wybranych talonów „na gotówkę”, należy:



- NAGRODY – w systemie znajdziecie aktualny katalog nagród z ich wartościami i dostępnymi rozmiarami. Nagrody można dodawać do „koszyka” do momentu osiągnięcia wartości zeskanowanych talonów. System umożliwia wybranie zarówno ilości, jak również rozmiaru nagrody.
3. Data ważności talonów
- Nowe talony z kodem QR - data ważności znajduje się na talonie (pod kodem QR). Talony są ważne przez rok, od dnia w którym zostały dołączone do wyprodukowanego urządzenia
- Stare talony (bez kody QR) - można było rozliczać do 31.12.2020 roku.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------