1. Czym jest „System Talon”?

„System Talon”  to narzędzie, dla Autoryzowanych Instalatorów i Serwisantów firmy Termet, do elektronicznego rejestrowania i zarządzania talonami za pomocą darmowej aplikacji, którą można pobrać na smartfona (android - Sklep Play, iOS - App Store). Jeśli nie chcesz pobierać aplikacji, to system dostępny jest również z pozycji wyszukiwarki pod poniższym linkiem: serwis.termet.com.pl/talony/
Aby móc korzystać z elektronicznego rozliczania talonów w „Systemie Talon” należy:
  • Zalogować się – jeśli posiadasz konto w „Systemie Serwisowym” termet, korzystaj z „Systemu Talon” używając tego samego loginu i hasła. Po zalogowaniu uzupełnij dane w profilu.
            ​lub
  • Zarejestrować się – jeśli nie posiadasz konta w „Systemie Serwisowym”  termet – utwórz konto w „Systemie Talon”. Po pozytywnej weryfikacji zostaną nadane uprawnienia do korzystania z systemu rozliczeń talonów.

2. Talon Premiowy z kodem QR

     a) Jak wygląda i gdzie go znajdę?

Talon premiowy, to przede wszystkim uproszczenie jego wizerunku – talon zawiera nazwę i nr seryjny urządzenia, nominał, kod QR oraz datę ważności.
Talon premiowy znajduje się, w Książce Gwarancyjnej gazowych kotłów kondensacyjnych.

                 

     b) Jak rozliczać talony z kodem QR?

Talony premiowe można rozliczać wyłącznie w „Systemie Talon” poprzez zeskanowanie kodu QR lub ręczne wpisanie danych dotyczących urządzenia do systemu (numer talonu, numer fabryczny urządzenia) oraz uzupełnienie w systemie daty i miejsca montażu urządzenia. Talonów z kodem QR nie trzeba odsyłać pocztą tradycyjną do siedziby firmy termet.

PAMIĘTAJ! Na zeskanowane talony trzeba wydać dyspozycję rozliczenia.

Po zeskanowaniu kodu QR, talon trafia do "koszyka". Aby talon został rozliczony należy wybrać formę jego wymiany na:

  • GOTÓWKĘ - po wydaniu dyspozycji wymiany wybranych talonów „na gotówkę”, należy:
            - wystawić fakturę w swoim systemie rozliczeniowym (z 30-dniowym terminem płatności i tytułem „Rozliczenie Akcji Talonowej”),
            - zarejestrować wystawioną fakturę - wpisać jej numer i kwotę do Systemu Talon,
            - wysłać fakturę pocztą tradycyjną lub mailową na adres faktury@termet.com.pl, tel. 74 85 41 435.
 
              
                
Ponadto pamiętaj, że:
            - kwota na talonie jest kwotą netto,
            - jeśli jesteś osobą fizyczną - wystarczy, że wydasz dyspozycję na wybrane talony i na tej podstawie zostanie zrealizowany przelew na wskazany wcześniej numer konta.
              Na koniec roku wystawimy PIT-11, który zostanie przesłany na Twój adres.
  •  NAGRODY – w systemie znajdziecie aktualny katalog nagród z ich wartościami i dostępnymi rozmiarami. Nagrody można dodawać do „koszyka” do momentu osiągnięcia wartości zeskanowanych talonów. System umożliwia wybranie zarówno ilości, jak również rozmiaru nagrody.

 

3.  Data ważności talonów

  • Data ważności znajduje się na talonie (pod kodem QR). Talony są ważne przez rok, od dnia w którym zostały dołączone do wyprodukowanego urządzenia

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami, chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje wątpliwości dotyczące rozliczania talonów na nowych zasadach:
 
Wymiana talonów na gotówkę:
Katarzyna Dynak
T: 74 85 41 435
 
Wymiana talonów na nagrody:
Paweł Nowak
T: 74 85 60 627
 
Faktury prosimy przesyłać na adres:
 

 

Cennik PDF
Cennik Excel
Katalog do systemów kaskadowych
Zamknij okno
Informacje o plikach cookies